eski bir dosta

ah sevgili dostum, buna belki zayıflık, sevgi israfı diyenler olacak, ama ben geçmişimde bıraktıklarımı, kırıldıklarımı, beni yerlebir edenleri hala sevmeye devam edebilirim. ediyorum da... seni sevmeye, hala en güzel gençlik anılarımın sahibi olduğuna inanmaya devam etmem gibi.... ben mesela biliyorum senden daha fazla güldüğüm biriyle karşılaşmayacağımı, ama bazen sevdiğin, zaafın olan birinin yanında değil doğrunun yanında olmalısın. ben birini seviyorsam başkalarının dediklerini umursamam, bana muamelesine de bakmam... bazen kendime olan muameleyi değerlendirememe hastalığım var belki de o yüzden... senin başkalarına muamelen, başkalarına olan tavrın beni sana karşı tüketti sen mi beni yoksa ben mi seni zehirliyordum bilinmez ama ikimizin dostluğu bir doğru oluşturmuyordu... ikimizin dostluğu evrene iyilik katmıyordu ben biliyorum senin bu haykırmaların sadece beni sevmenden, benim de susuşlarım sadece seni sevmemden... ben seni hala çok iyi tanıyorum, bu yüzden ben

Çobanı Seyr

Dun mukemmel bi sessizlikle sehri izledim. Sadece kopek ve bir koyun surusu canlari otuyordu. Gittigim yerde ciceklere enteresan müdahaleler yapmayi henuz öğrenmemişler. Bu yuzden ciceklerin kokulari vahsi ve guzeldi. Bir seylerden uzak ve mahrum olmak bir seyleri bir seysiz birakmak. Ne kadar gerekli. Vahsiligini koruyabilmesi icin bisilerin bisilerden alikoyulmasi gerekiyor.

Her seye ragmen sütün icine zencefil ne kadar yakışıyor Yuce Makam. 

İhlamura gun batimi yakisiyor. 

Selda Bagcana karanlik bir gece yakisiyor. 

Bana ne yakisiyor guzel Makamim. 
Bana bir seyler yakistirmani bekliyorum.
Sütün zencefile yakıştığı gibi. 

Aglamak ya da gulmek deme. İkisinden de bahtim gulmedi. ne ironi. İlla ki mi gülmek

Bana dunya pek yakismiyor. Hicbir insana yakismadigi gibi. İnsnalar neden dunyaya yakışıyorlarmis gibi davranirlar. Neden rol yaparlar. 

Velhasil, hulasa, varsin de mi? Yoksan mahvolurum. Yoksan mahvolurum guzel Makamim. Allahim. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fantom Uzuvları Algılama olayı ve Dışımızdaki dünyayı nasıl oluşturuyoruz

kime şiir yazılır, kime yazıyorum ben bu şiirleri, insana olmadığı kesin be kardeşim