eski bir dosta

ah sevgili dostum, buna belki zayıflık, sevgi israfı diyenler olacak, ama ben geçmişimde bıraktıklarımı, kırıldıklarımı, beni yerlebir edenleri hala sevmeye devam edebilirim. ediyorum da... seni sevmeye, hala en güzel gençlik anılarımın sahibi olduğuna inanmaya devam etmem gibi.... ben mesela biliyorum senden daha fazla güldüğüm biriyle karşılaşmayacağımı, ama bazen sevdiğin, zaafın olan birinin yanında değil doğrunun yanında olmalısın. ben birini seviyorsam başkalarının dediklerini umursamam, bana muamelesine de bakmam... bazen kendime olan muameleyi değerlendirememe hastalığım var belki de o yüzden... senin başkalarına muamelen, başkalarına olan tavrın beni sana karşı tüketti sen mi beni yoksa ben mi seni zehirliyordum bilinmez ama ikimizin dostluğu bir doğru oluşturmuyordu... ikimizin dostluğu evrene iyilik katmıyordu ben biliyorum senin bu haykırmaların sadece beni sevmenden, benim de susuşlarım sadece seni sevmemden... ben seni hala çok iyi tanıyorum, bu yüzden ben
Hep su var icimde, anlatsam da anlamak istemeyecegi icin ananin me luzumu car... ben ve cevrem 24-25-26-27 yasindakiler, sene 2019, zor seyleri ayni bilinc zamanlarinda yasadigim sevgili henerasyonum,
Yasadigimiz seyler bizi o kadar sertlestirmisti, katilastirmisti ki sabah aksam masil yapar ederiz de hayal kurmayi birakiriz, aska inanmaktan vazgeceriz, korkusuzlasiriz, guclulesiriz, daha az aci cekeriz, daha az aglarz, daha az cinnet gecirirz derdinden ve tasasindan tas kesildik biz...

Ben demiyorum haksizlar, haksisiz.

Ben gecen kendimle gurur duydum kendimden, hic bi bok hissetmedigimden.
Ben ya, hissiz oldum, her seyle dalga gecen, hayal krmayan, yalnizliga inanan, tek basinaliga tapan birime donustum diye kendimden gurur duydum
En icimdeki kucuk kiz ise benim
Bu gurur duymama bile kizgin....

Hep su var bi de , anlatsam da anlamak istemeyecegi icin anlatmanin ne luzumu var, hepimiz artik bulusunca susuyoruz,  biribizimi kolayca silebiliyoruz, keskin sinirlari cekebiliyoruz, evimizden disari cikmadan saatlerce evde bombos hissiz durabiliyoruz.

Simsiki sarildigim kadina tahammulum kalmadi, benden farkli bir cumlesi var diye, koyamadim hayatima kelimelerini, napiyim dedim.

Ama ne cok seye dayaniyorum bi bilsen

Herksin herkesi iflah olmak kucumsedigi donemde
İnatla
İnatla
Kucumsememeye yemin ettim

Beceremiyorim bazen,
Kirilayim ama kucumsemeyime donustu
Kirilmak da yordu

Cizilen keskin sinirlara inat hala hala herkesle anlasmaya calismak iyi mi simdi kotu mu
İnanmak narsisistik mi
Olumden sonra hala varolmak istemem
Kendimi bi bok hissetmemden mi?
Ben biliyorum
Beni dinlerken iman ile ilgili seylerimi dinlerken icinden dediklerini duydum,

O gunden beri soruyorum neden inaniyorum diye
Hala bulamadim

Ne yalan soyleyim bu aralar tek bir arzum var, bir kokuyu kokuma karistirmak.

Ne demek kactim kavgadan cumlesinden neden bu kadar cok etkileniorum, gozlerim doluyor


Ben kendimle kavga ediyorum

Deliler gibi

Sizinle de
Hayatla da
Ne derdim aslinda

Ben kavga etmeye geldim dunyaya
Kendimin kavgasini vermeye



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çobanı Seyr

Fantom Uzuvları Algılama olayı ve Dışımızdaki dünyayı nasıl oluşturuyoruz

çiçekle sohbetlerden